ایران سال 91 میزبان همایش بین المللی هواپیمایی خواهد بود
نوشته شده توسط : devojke

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواپیمایی كشوری ، 'محمد خداكرمی' در جلسه كمیته اجرایی همایش بین المللی هواپیمایی تبادل تجربیات، ارتقای سطح علمی و همكاری چند جانبه بین كشورهای عضو گروه 'دی هشت ' را از هدف های برگزاری همایش برشمرد .

وی افزود: همایش بین المللی هواپیمایی سه روز متوالی به میزبانی سازمان هواپیمایی كشوری در محل دانشكده صنعت هواپیمایی كشوری بر گزار می شود.

خداكرمی اضافه كرد: با توجه به آخرین همایشی كه در حوزه هواچیمایی در اندونزی برگزار شد ، برخی پیشنهادات ایران در این جلسه پذیرفته شد كه از جمله آن می توان به برگزاری جلسات سالانه و یا دو سال یكبار در سطح كشورهای دی - هشت اشاره كرد.

در ادامه این جلسه دبیر ششمین همایش بین المللی هواپیمایی عنوان كرد : سازمان هواپیمایی كشوری ایران در این اجلاس علاوه بر بررسی مقالات برتر كشورهای شركت كننده و نیز برگزاری كارگاه های علمی و آموزشی، اقدام به انتقال تجربیات علمی در صنعت هوانوردی كشورهای دی - هشت در زمینه سیستم های ناوبری هوایی(ANS) خواهد كرد.

' آرش خدایی' افزود: از هركشور عضو دی - هشت ، دو عنوان برتر انتخاب خواهد شد و سایر كشورها از جمله كشورهای منطقه نیز می توانند به طور آزاد اقدام به شركت و ارایه مقالات خود كنند.

همچنین 'محمد رضا عبدالرحیمی '، رییس دانشكده صنعت هواپیمایی ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های كشورهای عضو گروه دی -هشت را دراین همایش خواستار شد.

یادآورمی شود: سازمان هواپیمایی كشوری ایران در نظر دارد درششمین همایش بین المللی CNS/ATM، از دانشكده صنعت هواپیمایی كشوری به عنوان پایه علمی و آكادمیك این همایش بهره برداری كند.

اقتصام ** 1559**1601





:: برچسب‌ها: سبز , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: